The Ads

Search This Blog

Thursday, July 3, 2014

I'm Back!


Assalammualaikum...

Apa-apa pun i nak jerit dulu......... I'M BACK UOLLS!
Hahahahahaa

Dikesempatan ini i nak ucapkan salam ramadhan buat semua
Semoga ramadhan kali ini lebih kita semua akan mendapat ganjaran yang sebaik-baiknya
Segala amalan kita juga akan lebih diberkati dan dirahmati oleh Allah SWT

Doakan kesejahteraan i agar dapat menulis kembali ya...
Rasanya macam banyak je cerita tersimpan yang ingin dikongsikan bersama
Semoga semangat i kali ini akan lebih kental dan tak mudah tercampak ke laut hehehe...

Tak sabar pulak nak update cerita yang tersimpan lama tu....
Hanah, Chal n Faidhi pun dah besar.... dah banyak sangat perubahan tentang mereka ni
Oklah.... tunggu i punye next update ya

Cheers!






2 comments:

Tina Othman said...

Selamat berpuasa & sila2 lah rajin update menu berbuka tu ye

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini

Risparmio

Copyright © 2011 Reserved to MeLuvAmirAmira
Design by Azhafizah.Com