The Ads

Search This Blog

Friday, July 4, 2014

Rama-rama 3 Sekawan


Ingat tak lagi fenomena rama-rama yang melanda Malaysia baru-baru ni? Rasanya dimana pon corong radio dan tv malah suratkhabar semua dok hangat cerita pasal rama-rama gergasi ni kan..... Maklumlah dengan saiznya yang besar dan datangya tu pulak dengan berkumpulan.... Dah macam Malaysia kena serang rama-rama pulak.

Walaupun cerita rama-rama ni kurang kita dengar sekarang, mungkin juga semua rama-rama yang datang berkumpulan tu pun dah mati tapi mesti ada lagi sekumpulan yang tersesat kan??? Rama-rama kan bersayap.... so ikut suka hati dialah kan nak terbang kemana..... dan I rasa itu jugalah yang terjadi pada kejadian di rumah I pagi tadi.... Ada 3 sekawan rama-rama datang menziarah... sekor liuk lentuk dalam rumah, sekor malu-malu kucing depan pintu rumah dan sekor lagi bak gagah perkasa kat meja kayu depan rumah.... Sampai si little Faidhi takut nak keluar rumah pagi ni tau.... tak pepasal lambat sikit ke sekolah hari ni.





nota piede : orang dulu-dulu kata kalau rama-rama besar ni masuk rumah, ada orang nak datang.... betul ke uolls?

1 comment:

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini

Risparmio

Copyright © 2011 Reserved to MeLuvAmirAmira
Design by Azhafizah.Com