The Ads

Search This Blog

Saturday, July 2, 2011

GEGAR BLOG JULAI 2011

morning uolls!
oklah tak nak cerita panjang hari ni
oleh kerana bulan julai baru je bertandang
meh kita kasi gegar sikit!!!


i memang tengah bersemangat gila ni
lagipun time nilah i boleh dapat ramai kenalan
makulmlah i ni kan baru je berjinak dalam dunia blogging
so uolls apa tunggu lagi
mehlah join sama!

soalan cepu emas i :
pada pendapat uolls, adakah blog memainkan peranan sebagai media informasi tanpa sempadan?
apakah faktor utama uolls berblog?
adakah setiap pengisian yang infomatif dalam sesuatu entri itu kesampaian pada pembaca blog?

cheers!

17 comments:

Azzah said...

singgah gegar sambil follow belog awak

SoLy SoLicious said...

dtg gegar sini ^__^

http://soliciousstorynory.blogspot.com/2011/07/gegar-blog-julai-2011.html

saiazuan said...

dan bila ben bagi peluang.. http://eleventx.blogspot.com/2011/07/gegar-blog-julai-2011.html

Alya Esprézzo said...

yuhuuuuuu...alya dtg nieeeeeeeeeeeee nak gegarkan blog julai 2011 !! selamat berkenalan.. :)

http://www.alyaesprezzo.com/2011/07/gegar-blog-julai-2011.html

gadis melayu said...

datang gegar sini.. salam ziarah dari gadis melayu..^_^

gegar sini jugak ye
GEGAR BLOG JULAI 2011
dan sini
GEGAR BLOG JULAI 2011

jom join
31-7 Birthday Giveaway

Meck said...

gegar sini!!

Nurfaizah M Nor said...

morning!
thanx to uolls pasal singgah sini n join segmen abg ben kita....

cik Ida said...

hey, datang sini nak GEGAR belog kamu.. feel free to hit me back yeah :)

ada aku kesah

me@monolog said...

kasi gegar sama ini blog! ^^,

http://monolog25.blogspot.com/2011/07/gegar-blog-jun-2011.html

˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ said...

Saya dtg nih hehhe..jom kasi gegar

http://ladybirdakaluply.blogspot.com/2011/07/gegar-blog-julai-2011.html

Rohaizam Rosli said...

Gegar gegar gegar gegar gegar.....
follow kamu... sudi2 la jenguk iejam, follow iejam sgt berterima kasih....

Love bintang2 kamu... best !!!!

http://nyuting88.blogspot.com/2011/07/gegar-blog-julai-2011.html

nuRuL said...

hello.

Datang menggegar & menggodek belog ini.hi³

Salam kenal yea!:)

imnabila said...

harloww..
kite kasi gggeeegegarrrr !!

hye !!
merayap n lepak kat sini yaww...
Nanti awk merayap n lepak la kat blog saya pulak taw..

sy tunggu.. heeee ~ :)

KhAiReDzAiMy said...

Salam...

Datang sini nak GEGAR belog awak...
Salam perkenalan...

Selalu-selalu singgah My Blog...

-Adios-

LUNA LANUN said...

saya dtg menggegarkan blog ini dr Segmen Gegar Blog Julai 2011 Ben Ashaari...
Jom gegarkan saya semula!

Entri best la ni, pilih je mana yang korang nak baca:
1. Maklumbalas KFC Berikutan Laporan Kebersihan Premis Makanan Mereka Tempoh Hari
2. Buat Lawak Lak Stesen Minyak Ni!
3. Ingat Dato' Siti Je Ke Terror Menembak?!
4. Best Hape Wataniah Ni...
5. Cam ni je la kalau mau hidup!
by LUNA LANUN

A M E ! said...

hey there .

ame singgah dari Gegar Blog Julai 2011 Ben Ashaari . wishing you all the best and good luck ya .

keep on blogging . and ohh , jemput singgah blog ame ya bila bila free . haha . :D

and have a nice day ahead !

Ucu Faridah said...

Gegar sini n FOLLOW...Gegar Ucu ye

Risparmio

Copyright © 2011 Reserved to MeLuvAmirAmira
Design by Azhafizah.Com