The Ads

Search This Blog

Friday, July 15, 2011

Juara 'Jogethon'

yaaaaa kepada anda sume yang tak tau
dan ini nak bagi tau
julung-julung kalinya diadakan pertandingan jogethon
peringkat angkasaraya dan juaranya jatuh tergolek kepada
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v





kelembaban masa yang dicatatkan oleh juara kita ini dalam
jogethon yang bermula dari puchong sehingga ke garisan penamat di putra heights
telah menjadikan dia juara peringkat angkasaraya
walaupun ada sedikit masalah sesat barat yang dialaminya
akhirnya dia berjaya jugak!
syabas diucapkan..... malaysia boleh!

kepada sesapa yang ingin menyertai pertandingan ini
sila hantar nama kepada pihak penganjur ya

juara ini juga telah merasuah memberi karipap sedap kepada pihak penganjur
di atas kemenangannya itu!


nota piede : hati sangat bahagia kerana ramai yang sudah dekat dihati..... 


4 comments:

Ibu Darwisy said...

nak jugakk..

Tina Othman said...

ala sedapnya karipap tu..bak lah sikit

risa said...

oittt..apesal aku tak dapat..ko jangannnn aku majuk kanggggggg

Nurfaizah M Nor said...

kalo korang sume nak....contohilah Za Lieza tu... sila dtg ambik kat umah saya yer.....

Risparmio

Copyright © 2011 Reserved to MeLuvAmirAmira
Design by Azhafizah.Com