The Ads

Search This Blog

Saturday, December 3, 2011

Cinema Time !

orang kata janji mesti ditepati. kalau selalu mungkir janji satu hari nanti takkan ada orang yang akan mempercayai kita lagi.......hahhhh kalau uolls nak tau, inilah ungkapan anak dara i si hanah tu ucapkan kat i sejak dua menjak ni. dah lama jugak i janji dengan my kids nak bawa diorang gi cinema, tapi asyik tak berkesempatan je..... so hari ni janji yang dah lama terikat tu dikotakan.....apalagi marathonlah pulak kann! dahlah dapat tiket free......dan yang selebihnya tambah sendirilah yer! hehehe...... our quality time padat dengan cinema, makan, games and ice cream! yahooooo happy nye kanak-kanak riang dan mak budak riang....huhu!












3 comments:

Azhafizah[フィザ] said...

seronoknyer!muvee marathon tu..sukelah dorang ye janji telah dikotakan >.<

kakchik@ella said...

kiut la budak2 tu ~ mcm emaknya. Hihi.

Ibu Darwisy said...

hannah sejibik ikut muka kak iza ;)

Risparmio

Copyright © 2011 Reserved to MeLuvAmirAmira
Design by Azhafizah.Com