The Ads

Search This Blog

Tuesday, May 8, 2012

Pasti Ke Sana Lagi!


salam petang uolls! pbkl2012 baru je beberapa hari berlalu. sana sini rasanya semua sibuk bercerita kisah pesta buku kat pwtc kann! kalau uolls nak tau kalau tak tanya pun nak bagitau jugak i ni dulu takdelah kisah sangat pasal pesta buku ni semua.... bukan kata kisah, tak ambil pot pun! tapi sejak dua menjak dah start intim semula dengan bacaan novel-novel ni, tahun ni i dah terjebak dengan pesta buku....hihihi.... actually hasrat nak pergi sangat tu dah terpendam sebulan sebelum tarikh pbkl ni bermula, so dah set appointment dengan semua geng fb yang pembaca novel tegar nak serang pbkl pada 28.05.2012. tapi segala perancangan terganggu dek satu kejadian perhimpunan tu! haishhhhh tak pasal-pasal niat itu ku simpankan ke hari yang lain. so, last saturday i and my princess hanah pergi juga akhirnya...... hari pergi yang sangat tak kena kerana terlalu ramai orang! sampai nak berjalan dan membelek buku-buku pun serasakan sesak nafas ni. planning yang sangat tak mengena dengan banyak novel-novel yang diidamkan telah pun kehabisan stok! hampehhhhh kannnn!







but.... apa yang penting, my princess hanah happy.... kerana dia berkesempatan berjumpa dengan novelis favourite ain maisarah ..... excited betul dia masa tu! i pulak, sampai blur tak tau nak beli novel yang mana.... tak banyak pun yang i beli.... nak bergambar pun takde siapa yang boleh tolong snapkan....hahahahahahaha




ini sajalah picture yang sempat ambik untuk dijadikan kenangan pertama ke pesta buku.... jadilah kann! thanks to novelist umie nadzimah for the cute souvenir..... insyaAllah.... tahun depan nak plan sebaik mungkin and kena bijak pilih hari yang tak terlalu ramai orang..... tak sanggup betul i nak menempuh keadaan sesak-sesak tu..... so untuk kali ni, ini jer ler yang i rembat! huhu....... mana yang dah kehabisan stok tu haruslah i terjah ke popular or mph lah pulak kann !


No comments:

Risparmio

Copyright © 2011 Reserved to MeLuvAmirAmira
Design by Azhafizah.Com