The Ads

Search This Blog

Tuesday, October 18, 2011

Doa Mama Buat Mu Sayang...

cepat cepat cepat.... dah pukul 7 ni! macam tulah setiap pagi bila nak menguruskan anak-anak pergi sekolah... tapi pagi ni hati i rasa resah gelisah sikit. apa taknya si hanah dan chal akan menduduki exam akhir tahun bermula hari ni......haishhhh kenapa pulak mamanya yang resah kann! kita yang berdebar-debar, tapi tengokkan diorang relax jer. tak pe, bagus bagus bagus.... bila nak menghadapi exam kita mesti tenang ya hanah, chal!



buah hati mama hanah & chal, mama harap anak mama tenang dan berhati-hati menjawab soalan exam tu nanti ya. baca soalan baik-baik, jangan tergopoh gapah tau! mama doakan semoga semuanya berjalan dengan mudah dan lancar. Amin...


nota piede : insyaAllah kejayaan akan sentiasa bersama anak-anak mama selagi kita ada usaha dan diiringi doa yang tulus ikhlas dari mama. mama sayang sangat anak-anak mama...


Risparmio

Copyright © 2011 Reserved to MeLuvAmirAmira
Design by Azhafizah.Com