The Ads

Search This Blog

Tuesday, June 28, 2011

Giveaway I "love to look gorjes!"


do you want to look gorjes?
huh... i'm sure sesapa pun kat dunia ni memang nak nampak gojes kan!
tipulah kalau kata i tak nak nampak gojes.... huhu!
kalau uolls nak tau, setiap masa i akan cuba nampakkan diri i ni gojes tau
so untuk pastikan yang i benar2 gojessssss
i nak joinlah ga kat banner atas tu
ga ni dianjurkan oleh 3 jelitawansss tau! mereka2 itu adalah
so dalam ga ni i kena teka apa hadiah yang diorang bertiga ni nak bagi
hhmmm apa ek?...... i rasakan hadiah tu mesti

mac compact powder
loreal eye brow pencil
revlon eye shadow
christian dior blusher
elizabeth arden lipstic

ye ye je i ni. ntahlah..... tapi kalau dapat yang
macam tu, bertambah gojeslah i raya tahun ni

kalau ada sesapa rasa nak join gak, klik je kat banner atas tu
tarikh tutup : 11.07.2011 @ 11.00am

cheers!

2 comments:

risa said...

thanks for join ye sayammm!!
gud luck!

Lulu Caldina said...

Final check!!
Entah jawapan betul atau salah..
yang paling penting semua ada peluang untuk menang.. nantikan keputusan yang akan diumumkan tidak lama lagi.. ;)

TQ sudi join..

Risparmio

Copyright © 2011 Reserved to MeLuvAmirAmira
Design by Azhafizah.Com